نحوه برنامه ریزی یک پست در فیس بوک
برای مواقعی که میخواهید محتوای رسانههای اجتماعی خود را سازماندهی کنید، زمانبندی محتوا میتواند در وقت شما صرفهجویی کند و به شما این امکان را میدهد که یک قدم از برنامهها فاصله بگیرید و روی کارهای دیگر تمرکز کنید.
آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک پست در فیس بوک را برنامه ریزی کنید؟
دو راه برای انجام این کار وجود دارد: از طریق زمانبندی بومی فیسبوک، Meta Business Suite، یا با ابزارهای شخص ثالث مانند Metricool.
زمانبندی پستها در Meta Business Suite
بیایید با Meta Business Suite شروع کنیم، ابزاری که در آن میتوانید تمام محتوای فیسبوک و اینستاگرام خود را زمانبندی کنید.
اگرچه در حال حاضر، ما فقط به نحوه برنامه ریزی یک پست در فیس بوک علاقه مندیم.
⚠️ برای دسترسی به ویژگی های داخل Meta Business Suite، باید یک صفحه فیس بوک برای کسب و کار خود ایجاد کنید. با نحوه ایجاد یک صفحه تجاری فیس بوک آشنا شوید اینجا.
بنابراین، چگونه می توانید یک پست در فیس بوک را با Meta Business Suite برنامه ریزی کنید؟
- به سمت خودت سر بزن Meta Business Suite روی دسکتاپ نسخه
- کلیک “ایجاد پست“. همچنین می توانید روی تب “Planner” کلیک کنید و روی “ايجاد كردندکمه ” در گوشه بالا سمت راست.
- محل ارسال محتوا را انتخاب کنید. شما این گزینه را دارید که در فیس بوک، اینستاگرام یا هر دو پست کنید.
- در مرحله بعد، باید محتوا را، اعم از تصاویر یا ویدیوها، از رایانه خود یا از مدیر فایل آپلود کنید.
- شروع به ایجاد پست کنید: کپی پست خود را بنویسید، ایموجی ها، عکس ها را اضافه کنید، صفحات دیگر را تگ کنید و غیره.
- وقتی آماده شدید، به پایین بروید و انتخاب کنید که آیا میخواهید محتوا فوراً منتشر شود، آن را برای تاریخ دیگری برنامهریزی کنید یا آن را به عنوان پیشنویس ذخیره کنید.
- کلیک “انتشار” یا “صرفه جوییو همه چیز تمام شد!
در داخل بخش برنامه ریزی، همچنین می توانید تمام محتوای برنامه ریزی شده خود را در هر دو نمایش هفتگی و ماهانه مشاهده کنید.
برنامه ریزی پست ها در فیس بوک با Metricool
Metricool، چاقوی ارتش سوئیس برای مدیریت شبکه های اجتماعی، همچنین به شما امکان می دهد پست ها را در فیس بوک برنامه ریزی کنید.
علاوه بر این، بهترین زمان برای ارسال پست را به شما نشان می دهد، یعنی زمانی از روز که فالوورهای بیشتری فعال هستند تا بتوانید دسترسی خود را افزایش دهید.
برای دریافت حساب Metricool خود، ثبت نام کنید رایگان در اینجا.
فهمیدم؟ سپس به خواندن ادامه دهید.
- رفتن به متریکول کنید و به برنامه ریزی بروید در داشبورد شما
- انتخاب کنید بهترین زمان فیسبوک در سمت راست برای دیدن بهترین زمان برای پست کردن. همچنین میتوانید کادر درصد را علامت بزنید تا آن را به صورت ارقام ببینید تا بهترین زمان را بدانید.
- در تقویم، روی زمانی که میخواهید پست کنید کلیک کنید یا روی “پست جدید ایجاد کنید“.
- یک نوع محتوا را برای زمان بندی انتخاب کنید: یک پست فید یا یک قرقره.
- در پنجره برنامه ریزی، کادر فیسبوک را علامت بزنید در بالای آن جایی که تمام شبکه های اجتماعی در آن قرار دارند.
- حالا وارد حالت خلاق شوید: کپی پست خود را بنویسید، یک تصویر یا ویدیو، ایموجی، گیف و غیره اضافه کنید.
- به سمت راست در پیش نمایش فید برای مشاهده اینکه پست شما در موبایل و دسکتاپ چگونه به نظر می رسد.
- سرانجام، تاریخ و زمان را انتخاب کنید اگر قبلاً پست نکرده اید، می خواهید پست شود و ذخیره را کلیک کنید.
- متریکول اراده خواهد کرد انتشار خودکار محتوا وقتی دکمه «انتشار خودکار» را تغییر دهید.
▶️ با کلیک بر روی پست، پست برنامه ریزی شده را ویرایش کنید در برنامه ریز خود و هر بیتی که به آن نیاز دارد را تغییر دهید.
▶️ بهترین زمان ها را بررسی کنید برای اینکه ببینید آیا در بهترین زمان برای استفاده حداکثری از پست خود پست می گذارید یا خیر.
▶️ بررسی کنید پیش نمایش فید Metricool ببینید آیا از ظاهر پست راضی هستید یا می خواهید تغییراتی ایجاد کنید.
▶️ محتوای خود را برنامه ریزی کنید و عملکرد صفحه فیس بوک خود را از Metricool تجزیه و تحلیل کنید: همه چیزهایی که برای موفقیت با فیس بوک نیاز دارید در یک ابزار.
بنابراین، اکنون میدانید که چگونه از Creator Studio و Metricool یک پست در فیسبوک را برنامهریزی کنید.
اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که به استراتژی خود پایبند باشید. اگر شروع نکرده اید، اینجاست راهنمای بازاریابی فیس بوک متریکول.
لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JAt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
آخرین دیدگاهها