تبلیغ TikTok: گسترش تبلیغات TikTok
همانطور که اخیرا دیده ایم، TikTok با برنامه هایی مانند فرصت های جدید بسیاری برای سازندگان، کارآفرینان و صاحبان مشاغل خود ایجاد کرده است. پالس TikTok، بازار تیک تاک، TikTok Amplify، و آکادمی TikTok.
با تبلیغ TikTok، این شبکه به فرصتهای محتوای ارگانیک روی میآورد تا به صاحبان مشاغل کوچک، کارآفرینان و برندها کمک کند تا ویدیوهای خود را تقویت کنند و به روشی ساده از تبلیغات استفاده کنند.
ترویج راهی برای تبدیل محتوای ارگانیک به تبلیغات در حالی که مخاطبان خاص را هدف قرار می دهد و کاربران جدید را جذب می کند. هدف از این کار تامین منابع ضروری کاربران برای ایجاد کمپین و ردیابی دقیق عملکرد آنهاست.
TikTok Promote شامل گزینههای هدفگیری و تقویت پیشرفته است تا بتوانید به راحتی جوامع مناسب را پیدا کنید. با افزودن اهداف کمپین، مکان یابی، و فراخوان برای اقدام، کاربران می توانند ترافیک را به ویدیوها و نمایه خود هدایت کنند.
نحوه ثبت نام در TikTok Promote
علاقه مندان به TikTok Promote می توانند مستقیماً از طریق برنامه تلفن همراه به آن دسترسی داشته باشند. برای استفاده از این ویژگی، کاربران باید شرایط زیر را داشته باشند:
- حداقل 18 سال سن داشته باشید.
- با تبلیغ TikTok موافقت کنید شرایط استفاده از خدمات و سایر سیاست ها
میتوانید به چند روش مختلف، مانند ابزارهای سازنده، ویدیوی TikTok یا مجموعه کسبوکار، به Promote دسترسی داشته باشید. نحوه ثبت نام از طریق هر یک را توضیح خواهم داد.
از طریق Creator Tools به Promote دسترسی پیدا کنید
- اگر قبلاً یک حساب ایجادکننده دارید، میتوانید با مراجعه به این ابزار به آن دسترسی داشته باشید مشخصات، در پایین سمت راست.
- کلیک کنید روی نماد 3 خطی در بالا سمت راست و ضربه بزنید تنظیمات.
- انتخاب کنید ابزارهای سازنده و سپس ترویج.
از طریق ویدیوی TikTok به Promote دسترسی پیدا کنید
- از ویدیوهای خود، یکی را پیدا کنید که میخواهید تبلیغ کنید.
- روی سه نقطه در گوشه پایین سمت راست کلیک کنید و پیدا کنید ترویج.
از طریق Business Suite به Promote دسترسی پیدا کنید
- از نمایه خود، روی آن کلیک کنید نماد 3 خطی در سمت راست بالا
برای دیگران تبلیغ کنید
- اکنون می توانید ویدیوهای کاربران دیگر را تبلیغ کنید
- ویدیویی را که می خواهید تبلیغ کنید پیدا کنید و پس از کلیک بر روی فلش در گوشه سمت راست پایین، پیدا کنید ترویج.
اگر میخواهید ویدیو دیگری را تبلیغ کنید، میتوانید درخواستی را برای سازنده ارسال کنید. این برای همکاری برند و خالق در نظر گرفته شده است. سازندگان همچنین می توانند محتوای دیگر را تبلیغ کنند.
از اینجا، برنامه شما را از طریق یک سری مراحل راهنمایی می کند تا مشخصات کمپین خود را سفارشی و ویرایش کنید.
با توجه به اهداف، بودجه و جمعیت مشتری، چند گزینه مختلف برای ایجاد کمپین شما وجود دارد. این اطمینان حاصل می کند که محتوای شما با مشتریان ایده آل شما به اشتراک گذاشته می شود.
همانطور که می بینید، این برنامه به شما امکان می دهد اهداف فعلی خود را به روشی توضیحی انتخاب کنید. حتی کسانی که تازه وارد این اپلیکیشن شده اند می توانند به راحتی این استراتژی های بازاریابی را درک کنند.
در مرحله بعد، باید مخاطبی را که می خواهید این کمپین به آن دست یابد، مشخص کنید.
میتوانید از TikTok بخواهید محتوای شما را انتخاب کند، یا جمعیتشناسی خاص و مخاطبان تخمینی خود را وارد کنید.
و در نهایت، بودجه و طول کمپین خود را تعیین کنید.
همانطور که می بینید، این فرآیند برای تبلیغ محتوای شما بسیار آسان و سریع است.
مشابه تبلیغات TikTok، TikTok Promote به شما امکان می دهد از این فرصت های تبلیغاتی استفاده کنید. این برای صاحبان کسبوکارهایی که همچنین در حال مقابله با رسانههای اجتماعی هستند، سازندگانی که تلاش میکنند نام خود را در آنجا مطرح کنند و مارکهایی که میخواهند آگاهی را افزایش دهند، عالی است.
به علاوه، نیازی به شکستن بانک نیست. همانطور که می دانیم، اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات سنتی می توانند هزینه زیادی داشته باشند.
بار دیگر، TikTok به کاربران خود این فرصت را می دهد تا داستان های خود را روایت کنند و کسب و کار خود را توسعه دهند.
اگر می خواهید درباره بازاریابی TikTok اطلاعات بیشتری کسب کنید، این راهنما را برای شما می گذارم.
نظر شما در مورد این ویژگی جدید چیست؟ در زیر برای ما نظر بگذارید!
لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/iYhNfP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
آخرین دیدگاهها