Gradient Ventures گوگل از Weflow حمایت می کند تا بهداشت بیشتری را در داده های Salesforce ایجاد کند
به گزارش سایت نود و هشت زوم Gradient Ventures گوگل از Weflow حمایت می کند تا بهداشت بیشتری را در داده های Salesforce ایجاد کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت
بازوی سرمایه گذاری مخاطره آمیز گوگل، Gradient Ventures، به عنوان بخشی از سرمایه گذاری 3.2 میلیون دلاری در استارتاپ آلمانی دو ساله Weflow، به اروپا حمله کرده است.
Weflow جدیدترین در سری استارت آپ های اکوسیستمی است که از ناامیدی استفاده از نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) فراگیر که Salesforce نام دارد، بیرون آمده است. این شرکتهای نوپا با پشتیبانگیری سرمایهگذاری روی مواردی مانند تهیه نسخه پشتیبان از دادهها یا بهبود تولید سرنخ تمرکز میکنند، در حالی که هفته گذشته یک شرکت جدید به نام Unaric با 35 میلیون دلار به منظور خرید و تجمیع استارتآپهای Salesforce-اکوسیستم از مخفیانه ظاهر شد.
بله، ابزارهای متمرکز بر Salesforce یک تجارت بزرگ هستند، با برخی برآوردها ارزش بازار را چهار برابر خود Salesforce میدانند.
به گفته یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Weflow، Janis Zech که پلتفرم خود را به چیزی شبیه به “مفهوم تیم های درآمد” تشبیه می کند، Weflow به نوبه خود در صدد بهبود کارایی تیم های فروش، دید خط لوله و به طور کلی “بهداشت داده های نیروی فروش” است. “
“[The main problem we solve is] کمک به شرکتها برای پیشبینی دقیق خط لوله خود – این معمولاً مستلزم جمعآوری دادههای فروش، چه ساختاریافته و چه بدون ساختار، نمایان شدن بینش معاملات و تجزیه و تحلیل خطوط لوله برای اجرای پیشبینیهای پیشبینی است.» Zech به TechCrunch توضیح داد.
داده ها را به من نشان بده
مشکل نهایی ای که Weflow به دنبال رفع آن است، گسترش محض داده ها در حوزه فروش B2B است که شامل جلسات، ایمیل ها و تماس های بی شماری است که منجر به انعقاد یک معامله می شود. Weflow قول می دهد که این داده ها را در یک ساختار منسجم برای ارائه بینش گرد هم بیاورد.
برای انجام این کار، Weflow چیزی را توسعه داده است که آن را «فضای کاری درآمد» مینامد، که به عنوان یک پلتفرم فراگیر مطرح شده است که به شرکتها اجازه میدهد تا دادههای CRM را جمعآوری کنند و در عین حال بینشهای معامله و ابزارهایی را برای مدیریت خط لوله فروش خود ارائه دهند. اخیراً، این شرکت پیش بینی مشترک و تجزیه و تحلیل خط لوله را نیز معرفی کرده است.
تحت پوشش، Weflow از هوش مصنوعی برای تخصیص آنچه که آن را “امتیاز معامله” می نامد استفاده می کند، که در واقع یک پیش بینی است که مواردی مانند سیگنال های خرید، فعالیت های فروش و داده های تاریخی را برای پیش بینی احتمال بسته شدن معامله در نظر می گیرد. Zech میگوید در آینده این پلتفرم برای پیشبینی درآمدهای آینده و همچنین استفاده از دادههای ایمیل بدون ساختار و حتی رونوشتهای ویدیویی/تماس برای کشف بینشهای پنهان معامله، بر هوش مصنوعی تکیه خواهد کرد.
“خستگی نیروی فروش”
اگرچه Zech و دو هم بنیانگذارش، هنریک باستن و فیلیپ استلزر، Weflow را در سال 2021 راه اندازی کردند، استارت آپ مستقر در برلین سال ها در حال ساخت است و بر اساس ناامیدی هایی که Zech در یک استارتاپ adtech که در سال 2009 تأسیس کرد به نام Fyber (آن زمان شناخته شده بود) تجربه کرد. به عنوان SponsorPay).
زچ گفت: «با تجربه شدید «خستگی نیروی فروش» در Fyber، متوجه شدیم که CRMها به زیرساختهای نامرتب تبدیل شدهاند، نه مکانی برای کار مؤثر بر روی معاملات و افزایش عملکرد فروش. “این مشکلی است که بر خطوط اصلی بیشتر شرکت ها تاثیر می گذارد.”
زک سرانجام در سال 2014 فایبر را به مبلغ 150 میلیون یورو فروخت و در سالهای بعد هم به عنوان فرشته و هم به عنوان شریک در Point Nine Capital سرمایهگذاری کرد. اخیراً، او یک استودیوی استارت آپی را تأسیس کرد که شرکتی به نام Back را ایجاد کرد، که Gradient Ventures نیز قبل از خریداری آن توسط Personio در ماه مه گذشته، در آن سرمایه گذاری کرد.
در مورد Weflow، شباهتهای واضحی با سایر ابزارهای موجود در بازار وجود دارد، از جمله شرکت اکوسیستم Salesforce با پشتوانه سرمایهگذاری، Scratchpad، و Unicorn پیشبینی درآمد، Clari. به گفته Zech، نقطه فروش اصلی Weflow نسبت به شرکتهای فعلی در این فضا شامل شفافیت قیمتگذاری برای هر کاربر است (مثلاً Clari ظاهراً فقط دکمه «دریافت قیمت» را ارائه میکند، در حالی که Scratchpad از مشتریان احتمالی دعوت میکند تا «برنامهریزی نمایشی» را تعیین کنند). علاوه بر این، Weflow ابزارهای گردش کار مانند مدیر وظیفه، دفترچه یادداشت و افزونه کروم را برای ادغام آسان با Gmail و Google Calendar ارائه می دهد.
فاکتور گوگل
ایمن سازی VC گوگل به عنوان پشتیبان اصلی یک کودتای بزرگ برای هر استارتاپ جوانی است که درها را به روی شرکای جدید، مشتریان و سایر مزایای تجاری باز می کند.
در حالی که سهم عمده سرمایه گذاری های Gradient از ایالات متحده است، اما برای صحنه استارتاپ های اروپایی غریبه نیست. ماه گذشته، ما متوجه شدیم که در Versed، یک استارتاپ هلندی که ابزارهایی را توسعه می دهد، سرمایه گذاری کرده است تا به هر کسی کمک کند تا با استفاده از هوش مصنوعی مولد بازی های ویدیویی بسازد. و سال گذشته از استارتآپ فناوری بیمه پنی بریتانیا و همچنین Gigs آلمان که میخواهد راهاندازی شبکه تلفن همراه را آسانتر کند، حمایت کرد.
قبل از همه اینها، Gradient همچنین در کتاب قرارداد دانمارک سرمایه گذاری کرده است. کایزو از هلند؛ اورا فنلاند؛ و همانطور که اشاره شد، فن آوری های برگشت آلمان.
پیش از این، Weflow در سال 2021 2.7 میلیون دلار بودجه اولیه جمع آوری کرده بود و با تزریق نقدی تازه خود اعلام کرد که به دنبال سرمایه گذاری بیشتر در تلاش های هوش مصنوعی خود است و آن را به سایر زمینه های پلتفرم خود می آورد.
جدای از سرمایهگذار اصلی Gradient Ventures، دور اولیه Weflow شامل مشارکتهای سرمایهگذار فعلی Cherry Ventures، Hello World و چندین سرمایهگذار فرشته بود.
امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید
لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lXzuDp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
آخرین دیدگاهها